poniedziałek, 25 maja 2015

Tołpa krem łagodnie nawilżający

Zmiana nazwy kremu w tytule nie wynika z pomyłki! Celowo zamieniłam kolejność, bo uważam, że właśnie taka nazwa powinna widnieć na opakowaniu kremu. Chyba zgodzimy się, że po kremie łagodzącym nawilżającym spodziewamy się nawilżenia. A tu psikus ;)


Tołpa całkiem niedawno zagościła w Biedronce, gdzie jest teraz dość spory wybór jej produktów. Tak właśnie trafiłam na ten krem, który kosztował 20zł/50ml. Brałam go kompletnie w ciemno, miałam nadzieję na fajne nawilżenie, bo akurat wtedy tego najbardziej potrzebowałam. Niestety, mocno się rozczarowałam. Krem jest bardzo lekki, ekspresowo się wchłania i jest idealny pod makijaż. Do stosowania na dzień jest rewelacyjny, szczególnie jeśli ktoś nie ma przesuszonej skóry. Czyli nie dla mnie.


Być może ktoś inny, kto ma inne problemy skórne będzie z niego zadowolony. Ja jestem zawiedziona tym bardziej, że nie mogę napisać, że to bubel. Po prostu producent powinien umieścić na opakowaniu informację, że jest to lekki krem do skórny normalnej czy mieszanej, a nie pisać, że nadaje się do odwodnionej... Bardzo niefajne wprowadzenie w błąd, które prowadzi tylko i wyłącznie do tego, że nie mam ochoty na inne kremy Tołpy. Skoro piszą na opakowaniu jedno, a w słoiczku jest drugie, to dziękuję postoję.


Skład: Aqua, Glycerin, Coco-Caprylate, C12-C15 Alkyl Benzoate, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Propylene Glycol, Peat Extract, Hydroxyethyl Urea, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Gossypium Herbaceum Seed Extract, Iris Florentina roqt Extract, Ceteareth-20, Potassium Phosphate, Tetrasodium EDTA, Sodium Polyacrylate, Carbomer, Sodium Hydroxide, Magnesium Aluminum Silicate, Xanthan Gum, Parfum, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Chlorphenesin.

43 komentarze:

  1. Za każdym razem kiedy przechodzę obok kosmetyków tej marki mam ochotę jakiś kupić. Opakowania bardzo trafiają w mój gust, no i jeszcze te obietnice. Niestety każdy kosmetyk, którego używałam był przeciętny, więc nie dziwi mnie Twoja opinia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś na spotkaniu blogerek dostałam wielką torbę z kosmetykami Tołpy i znalazłam tam kilka perełek jak np. balsam antycellulitowy czy płyn micelarny. Kremy były o ile dobrze pamiętam dość przeciętne :(

      Usuń
    2. Ten balsam był obłędny :).

      Usuń
    3. Nooo <3 mega, właśnie teraz tak sobie myślę, że warto go znowu kupić :)

      Usuń
    4. Niech tylko SP zrobi promocję -50%, bo za 70 zł to ja go nie przełknę :D

      Usuń
  2. Mam podobnie do Iwetto - bardzo chcę coś kupić, ale mam wrażenie, że to kosmetyki do normalnej cery dla osób, które raczej nie mają problemów ze skórą (przecież takich osób trochę jednak jest, sama znam kilkanaście osób, które używają podstawowych kosmetyków i co najwyżej zimą potrzebują czegoś na mrozy). Ja Tołpę poznałam od tej lepszej strony kosmetyków borowinowych - miałam cały pakiet kosmetyków na rozstępy i ujędrniających, nocny reduktor cellulitu i takie tam. Kupiłam je za miliony monet, bo wszystkie kosztowały prawie 200 zł w aptece jeszcze wtedy lata temu, no i używałam sumiennie. Na efekty nie musiałam długo czekać. To było jeszcze jak byłam lżejsza, więc nie potrzeba mi było dużo, ale rozstępy to poważny problem. Nie, żeby mi przeszkadzał, ale wtedy chyba mi przeszkadzał i ich widoczność się zmniejszyła.
    Jeśli chodzi o pielęgnację twarzy to pod choinkę dostałam żel do mycia twarzy i otworzę go niebawem, zobaczymy jak będzie nam razem ;) Płyn micelarny tołpy z biedronki nie zmywał mi makijażu tak do końca, ale taki z Rossmanna, którego używałam będąc u Słomki już tak, wiec pewnie to dwie różne linie (opakowania nie wyglądały tak samo).

    podsumowując, nie mogę się przemóc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja się już któryś raz z kolei spotykam z opinią, że Tołpa jest tak przeciętna w przypadku wielu kosmetyków, że nadaje się dla osób, którym wszystko podchodzi. Jak ktoś ma już jakiś problem, to zaczynają się schody, mimo, że sięga się kosmetyk adresowany do danej dolegliwości :(

      Usuń
  3. Ja mam przetłuszczającą się cerę, może dla mnie byłby ok. Będę testowała krem pod oczy z tej serii, może będą z niego ludzie, eee, kwc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale po co dziady piszą, że do odwodnionej skóry się nadaje :D

      Usuń
  4. Sprawdziłby się pewnie u mnie - mam mega tłustą skórę, pod makijaż taka lekka konsystencja byłaby idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pewnie byś go nie kupiła widząc napisy na opakowaniu :D

      Usuń
  5. Myślę, że z tego kremu mogłabym być zadowolona, ponieważ moja skóra lubi lekkie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też tak miałam, ale niestety od dłuższego czasu jestem sucharkiem :(

      Usuń
  6. Właśnie wykończyłam krem z białym hibiskusem i jest bardzo przecietny. To już mój drugi krem, który nie robił niczego ponad normę, więc chyba dalsze próby sobie odpuszczę.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam go wczoraj w ciemno. :( A moja skóra potrzebuje głębokiego nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba też spróbuję skoro ma takie dobre opinie i nie jest drogi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić bateria do myjki fryzjerskiej i jeszcze degażówki kolorowe. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  10. Noi oferim medicamente pentru tratarea diferitelor probleme de sănătate, prin utilizarea unui medicament care este deja alimentat cu cereale se poate vindeca boala complet.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny wpis, jeśli chodzi o ten produkt to mam takie same odczucia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tekst, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie w nazwie coś nie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tej marki. Poszukam tego kremu

    OdpowiedzUsuń