czwartek, 19 maja 2011

Avon Nailwear Pro Coral Reef

Wciąż dziwi mnie to, ile mam kosmetyków z Avonu. Od kilku lat zamawiam u nich tak sporadycznie, a jednak ciągle znajduję w domu jakieś ich rzeczy. Tym razem jest to lakier z serii Avon Nailwear Pro odcień Coral Reef. Za około 13zł w promocji mamy 12ml lakieru, o pięknym koralowym odcieniu. Zdjęcia nie oddają w pełni jego uroku :(
Niestety, ale za każdą aplikacją coraz gorzej się go nakłada. Strasznie szybko mi gęstnienie :( Co gorsza po nałożeniu na niego nabłyszczacza momentalnie powstają bąbelki, a niesamowicie mnie one drażnią :( Problem jest też z kryciem, bo 2 warstwy to za mało, a przy 3 to już za dużo... Strasznie długo też schnie. To chyba koniec wad tego lakieru. Jak się go nałoży to jak cement jest, nic go nie ruszy. Ani się nie ściera, ani nie ma żadnych odprysków. Pod tym względem jest super :)
Myślę, że koralowe kolory są świetną alternatywą dla popularnych czerwieni :)

14 komentarzy:

  1. Świetny odcień, obecnie takiego właśnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. posiadam :) to prawda, że bardzo szybko gętsnieje... niektóre po miesiącu idą do śmieci..

    OdpowiedzUsuń
  3. no szkoda, ze gestnieje bo nie lubie za bardzo takich 'zbitych' lakierow. ;/;p

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, też mam takie problemy z lakierami z Avonu, a kolory mają cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. @Viollet: taki kolor na paznokciach zdecydowanie przyciąga uwagę ;)

    @Chanel: właśnie to jego wielki minus, dlatego teraz używam go ile wlezie ;)

    @ooliskaa: też tego nie lubię :(

    @rakowska: kolory są tak piękne, że musiał być w tym jakiś haczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny ma kolor szkoda że tak szybko gęstnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolorek :) i niesamowicie podoba mi się kształt Twoich paznokci :)

    może spróbuj go nieco rozcieńczyć rozcieńczalnikiem z Inglota, polecam, naprawdę działa :) (tylko dodawaj po kropelce, żeby nie przesadzić)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor :) A co do gęstnienia to miałam kiedyś dwa lata jeden i nic mu nie było, nadal w sumie rzadki był...

    OdpowiedzUsuń
  9. @Kasiek: no niestety:(

    @smiply_a_woman: dziękuję bardzo :* będę musiała coś z tym rozcieńczeniem pokombinować :)

    @Lady In Purplee: czyli to ja mam pecha :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam też koralowy lakier Avon- Coral Bikini i bardzo lubię jego kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dwa lakiery z Avonu. Zgadzam się ze wszystkim co tu napisałaś. Zbyt szybko gęstnieją, a jest ich bardzo dużo w buteleczce.

    OdpowiedzUsuń
  12. @ewwwa: kolory mają piękne :)

    @FasOla669: no właśnie, a ja nie lubię wyrzucać nie w pełni zużytych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam jeden lakier z avonu i więcej tego zakupu nie powtórzę - lakier zasycha pół dnia a i tak potrafi odcisnąć pościel!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się przerzuciłam już na lakiery za 5zł i dobry topcoat, teraz nic mi nie straszne :P

    OdpowiedzUsuń