środa, 12 września 2012

Tusz MIYO 3w1

Cześć Dziewczyny :) Pora przedstawić Wam jeden z moich ulubionych tuszy do rzęs z ostatnich miesięcy. Szał na produkty MIYO już chyba minął, jednak ja dalej cieszę się moją zdobyczą z drogerii jasmin. Za całe 9zł kupiłam tusz 3w1. Wszystko fajnie, tylko nie wiem dlaczego to jest 3w1- na opakowaniu jest wyraźnie napisane, że to tusz pogrubiający, więc nie mam pojęcia jakie są jego dwa pozostałe działania ;)


Tusz ma wielką silikonową szczotkę. Takie lubię najbardziej. Jest bardzo trwały, nie rozmazuje się i nie kruszy. 


Efekt na oku widzicie na zdjęciu poniżej. Pewnie część z Was stwierdzi, że nie ma rewelacji, jednak biorąc pod uwagę jak mizerne mam rzęsy to i tak efekt jest super. Nie nakładam nigdy tuszu warstwami tylko dokładam go tyle, aż jestem zadowolona. Tutaj nie muszę się zbytnio namachać, aby uzyskać zadowalający mnie efekt. 


Wiele dobrego czytałam o tym tuszu zanim go kupiłam i tym razem się nie zawiodłam :)

20 komentarzy:

  1. też się z nim baaardzo lubiłam, ale ostatnio przestaję widzieć różnice między tuszami i zaczyna mi być wszytsko jedno ;p

    ale ten na pewno godny polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała takie rzęsy jak Ty to też by mi było wszystko jedno :d

      Usuń
  2. A mi on niezbyt przypadł do gustu. U Ciebie efekt jest ładny, u mnie zbyt marny... Potrzebuję czegoś mocniejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się super efektów nigdy nie spodziewam :P Nie ma za bardzo na czym ich wyczarować ;)

      Usuń
  3. Ciekawie wygląda :D
    Ja mam niestety krótkie i cienkie rzęsy : (
    Szukam tuszu idealnego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nigdzie nie umiem znaleźć MIYO u siebie ;(
    Tusz prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mialam go i srednio mi sie sprawdzil,mi bardziej pogrubial niz wydluzal rzesy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaaaardzo go lubię i pewnie jeszcze nie raz kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie używałam kosmetyków miyo :)
    musze w końcu cos wyprobowac :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to ciekawe, że 3w1, ciekawe co mieli na myśli :)
    rzęsy wyglądają bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam go i bardzo lubiłam :) na pewno kiedyś do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny efekt, choć ja wolę zwykłe szczoteczki :) i nigdzie nie umiem dostać Miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie aktualnie go używam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię takich szczoteczek

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam inny tusz, ale taka wlasnie szczoteczke i do dzinniakow jest super :)
    I,

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa propozycja, warta wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już mam swój ukochany tusz i nie zmienię go za nic :P

    OdpowiedzUsuń