niedziela, 6 kwietnia 2014

Beauty UK Grit FX Posh Polish no.21 Fabric (Baby Pink)

Choć tak się zapierałam, że lakiery o piaskowym wykończeniu nie są dla mnie, to na chwilę obecną mam już trzy. Wciąż nie jestem wielką fanką chropowatej powierzchni na paznokciach, jednak łatwość aplikacji oraz tempo wysychania powoli przeciąga mnie na swoją stronę ;)

Dziś pora na przedstawienie lakieru, który dostałam w prezencie urodzinowym. Lakier Beauty UK Grit FX w odcieniu Baby Pink przyjechał do mnie ze Szkocji. To mój pierwszy kosmetyk tej firmy i podejrzewam, że kolejny za szybko się u mnie nie pojawi, bo na Wyspy jest mi nie po drodze ;) Z tego co sprawdziłam jego cena to 3,5 futna.


Jak widać Baby Pink to idealne określenie dla tego koloru :) Jest bardzo jasny, delikatny i sprawia, że dłoń wygląda elegancko. Piaskowe wykończenie jest w tym momencie takim puszczeniem oka z tej nudnej, różowej krainy ;)


Do pełnego krycia potrzebne są trzy warstwy, ale wysychają tak szybko, że zupełnie mi to nie przeszkadza. Jedyne co, mógłby być niebo bardziej trwały. Przez brak top coatu nie ma dodatkowej warstwy chroniącej i odpryski pojawiają się już na trzeci dzień. Zazwyczaj lakiery wytrzymują u mnie przynajmniej pięć dni, stąd moje marudzenie ;)

Podoba się? 
Miłej niedzieli!
:)

19 komentarzy:

  1. ja dostałam zestaw piasków na Mikołajki -zestaw składający się z 8 odcieni,a fanką też nie byłam :P Dopasowałam je sobie do reszty lakierów i teraz maluje np.4 palce normalnym i piąty piaskiem (takie szalenstwo) no albo całą łapę piaskiem bo muszę je jakos wykorzystac(wiecznie modne nie beda a ja mam 8 flaszek :) ) Twój jest w moim ulubionym kolorze - też bym go nosiła na całej łapęcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł :P Ja chcę taką kombinację zrobić z białym i czarnym lakierem, tylko najpierw muszę je kupić :D Z białym mam problem, bo większość wygląda jak korektor :P

      Usuń
  2. ja się do tego wykończenia nie przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie piaski i tak są o niebo lepsze niż pękające lakiery :D

      Usuń
    2. pękający mam ale piasek mnie nie kusi nadal jeszcze :P

      Usuń
    3. Ja nie mam żadnego pękającego :D

      Usuń
  3. słodki kolorek, uwielbiam piaskowe wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny efekt i ten słodziutki kolor :) Tak pasuje do Twojego tła :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny z Golden Rose ;) Ślicznie i uroczo prezentuje się na Twoich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny kolor ma ten piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny piasek, z chęcią bym taki przygarnęła :) mam podobny z Golden Rose, jednak ten ma niebieski shimmer i to już nie jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Golden Rose mam tylko jeden lakier, ale bardzo go lubię :)

      Usuń
  8. Jaki śliczny Piasecznem musze sie do nich dorwac i obejrzeć w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz do nich dostęp to super :) Mają też śliczny błękit :)

      Usuń
  9. Kolor jest piękny ! Szkoda tylko, że dość szybko odpryskuje, trzeba aż 3 warstwy do krycia i nie ma jak go dostać w Polsce.

    OdpowiedzUsuń