czwartek, 21 kwietnia 2011

Fuksjowe pazurki

Ostatnio naszła mnie ochota na ten kolor :) Kupiłam go w rossmannie za 5zł i jestem z tego zakupu bardzo zadowolona :)  Firma Lovely jest jedną z moich ulubionych jeśli chodzi o lakiery. Bardzo podobają mi się ich odcienie (ten ma nr 11) i zawsze znajduję tam coś dla siebie. Lakiery te są dobre jakościowo (jak na te grosze, które kosztują) i bez żadnych wspomagaczy wytrzymują u mnie nienaruszone koło 3 dni. Później zazwyczaj mi się i tak nudzą i maluję na nowo ;) Ostatnio mój ulubiony lakier stał się tak gęsty, że nie dało rady z nim nic zrobić. Ten godnie zajmuje jego miejsce. Kolor jest nieco ciemniejszy niż na zdjęciu. Ma w sobie malutkie drobinki, które widać dopiero pod światło, ale nie błyszczą się jak typowy brokat. Jak widać na zdjęciu paznokcie mam bardzo krótkie, musiałam je ściąć, ponieważ na basenie graliśmy w piłę wodną i nie chciałam nikomu zrobić krzywdy ;) Z resztą podcięcie ich raz na jakiś czas dobrze im robi :) Tak jak z włosami ;) Wczoraj zaczęłam kurację moimi nowymi zabawkami z OPI i ciekawa jestem jak później będą się prezentować moje pazurki :) Jak na razie jestem dobrej myśli :) Pewnie teraz przed świętami nieco zmasakruje sobie rączki robiąc porządki, no ale samo się nic nie zrobi niestety ;) 
Pochwalę się też, że robię coraz większe postępy z lekturami i przerabiam po jednej książce na 2 dni! Zostało mi już ich tylko 21 do przeczytania do 23 maja! Dam rady! ;) Miłego dnia :)

16 komentarzy:

  1. Może i krótkie ale ładnie wyglądają :) Kolor prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łoł kolor naprawdę super. I ostatnio podobają mi się takie krótkie paznokcie w kolorkach. Chyba swoje zetnę bo i tak jakieś krzywe są, po przejściach jak to mówią ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. @MissDood: dziękuję :)

    @Aktualnaa: Dla mnie najwygodniejsze w krótkich pazurach jest to, że jak nabieram krem do ciała to mi nie wchodzi pod paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny lakier, pazurki tez ladne ale ja osobiscie nie umiem funkcjonowac z az tak krotkimi

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia z książkami. Też kupiłam ostatnio podobny kolor, ale mój jest bardziej zgaszony. Twój podoba mi się bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor, extra do klapeczek na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wiosenny kolor! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo trafne skojarzenia z sniezacym telewizorem:)

    Świetny ten odcień, bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny kolor, nigdy nie miałam lakieru z Lovely, ale na razie mam zakaz na lakiery:(

    OdpowiedzUsuń
  10. na stopach też na pewno będzie świetnie wyglądać :) tak jak na dłoniach :) ja bardzo lubię krótkie paznokcie, długie mi przeszkadzają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Yasminella: ja lubię zarówno długie jak i krótkie :)

    @cammie: bardzo dziękuję :)

    @kokosowa-panna: jeszcze są w rossmannie za 5zł ;)

    @Anka: prawda :)

    @Idalia: bardzo mi pasuje :)

    @kleopatre: hehe, to pierwsze co mi przyszło na myśl ;)

    @Atina: polecam Ci zakup lakieru z Lovely, ponieważ są dobre i tanie ;)

    @simply_a_woman: w krótkich najbardziej lubię to, że mogę się spokojnie balsamem posmarować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. z serii letniej lakierów LOVELY mam wsciekłe zielone jabłko i jestem z niego bardzo zadowolona. co prawda do zadowalającego mnie efektu potrzebuję 3 warstw, ale lakier bardzo szybko zasycha i dzięki temu nie ma problemu z malowaniem nawet 4 warstwy :) wytrzymuje tez bardzo przyzwoicie - mój siedzi na pazurkach już od piątku (czyli przetrwał sobotnie porządki) i gdyby nie "odrost" i lekki zadzior po szorowaniu wanny mógłby jeszcze posiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  13. z letniej mam granat i jest boski :)

    OdpowiedzUsuń