poniedziałek, 17 października 2011

Wyniki lakierowego rozdania

Lakiery trafiają do:


ejndzel

Moje gratulacje, wyślij mi proszę Twój adres na kosodrzewina123@interia.eu. Czekam na niego 3 dni ;)

Chciałabym również, przy okazji ogłaszania wyników, wspomnieć o czymś dla mnie mocno niemiłym, a mianowicie oszukiwaniu przy zgłoszeniach. Notki, o rozdaniach, które nie istnieją, blogrolle, w których mnie nie ma czy nawet użytkownicy, którzy nie obserwują mojego bloga, a zgłaszają się po nagrody są jak łyżka dziegciu w beczce miodu. Osoby, które tak się zachowują trafiają na moją czarną listę- przykre, że niektórzy nie potrafią się bawić i będą oszukiwać nawet dla kilku lakierów do paznokci.

14 komentarzy:

  1. aaa! :) drugie wygrane rozdanie w tak krótkim czasie :) co się dzieje.... :D

    już wysyłam adresik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to bierz udział w kolejnych, jak szczęście Ci sprzyja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a to się ejndzel ucieszy! gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ;)

    oznaczyłam Cię w swoim blogu, zapraszam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)

    Mi nie udało się wygrać w Twoim rozdaniu, ale może Tobie uda się wygrać w moim :) http://planet-quera.blogspot.com/2011/10/tam-ta-da-dam-ogaszam-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń