sobota, 19 listopada 2011

TAG: Kosmetyczne must have

Wczoraj Lajfstyle zapoczątkowała nowy TAG, a mianowicie kosmetyczne must have. Bardzo lubię czytać o kosmetykach, które inny uważają za swoich ulubieńców, dlatego sama z chęcią dodam coś od siebie :) Wielkie pozdrowienia dla autorki całej zabawy :)


Zasady:
  • Wymieniamy 5 ulubionych produktów, które używamy codziennie. Jeśli macie ochotę może być to kolorówka lub pielęgnacja. Wszystko zależy od Was i Waszych upodobań. 
  • Następnie zapraszamy inne bloggerki do wzięcia udziału w zabawie. :)


  • krem do rąk-  nie wyobrażam sobie dnia bez użycia kremu do rąk. Jestem od nich uzależniona. Przetestowałam już ich całe mnóstwo i najprawdopodobniej to właśnie ten z Neutrogeny jest mi pisany. Za jakiś czas napiszę na jego temat nieco więcej ;)
  • tusz do rzęs- bez tuszu nie wychodzę z domu. Rzęsy maluję praktycznie codziennie i ostatnio moim ulubionym tuszem stał się The Collosal Volum Express Cat Eyes od Maybelline. Początkowo go nienawidziłam, jednak gdy odleżał swoje moje zdanie na jego temat zmieniło się o 180 stopni. 
  • mydełko naturalne- na zdjęciu widzicie jeszcze nieodpakowane mydełko z Mydlarni Tuli (te, które stoją w łazience nie prezentują się zbyt pięknie ;)). Obecnie używam oliwkowego prosto z Grecji  oraz Owsianki Tuli, która czeka na zrecenzowanie ;)
  • masło do ciała- uwielbiam masła do ciała tak jak i sam proces ich nakładania. Ostatnio moje serce skradło masełko z Bielendy z granatem. Jest po prostu genialne.
  • róż do policzków- bez różu moja buzia wydaje mi się wyglądać tak płasko. Obecnie najczęściej sięgam po róż z Inglota w odcieniu 73.

Do zabawy standardowo zachęcam wszystkich, a taguję następujących pięć dziewczyn:

Miłego dnia :*

15 komentarzy:

  1. czekam na recenzję mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fajne mydełko!!! a to masło musi pieknie pachniec!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny TAG. :) Też uwielbiam masełka do ciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny tag :) muszę wypróbować tulę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, zróbcie też ten Tag u siebie, ja tak lubię czytać o ulubieńcach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super ulubieńcy ;)
    muszę wypróbować ten tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak ci sie sprawdza masło z bielendy

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem z niego bardzo zadowolona- pod jego nazwą jest podlinowana jego recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny tag, muszę go zrobić, ale na pierwszy ogień robię ten o biurku, jak tylko je wreszcie posprzątam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masło z bielendy granat to jest mój hit 1:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremy do rąk Neutrogeny faktycznie są dobre.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za tag! :* Odpowiem wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mydełka kuszą coraz bardziej. A Neutrogenowy krem uratował mi kiedyś ręce, więc mam sentyment do tej firmy.

    OdpowiedzUsuń