środa, 26 marca 2014

Kosmetyki za mniej niż 10 złotych warte polecenia!

Wiadomo, częste zakupy kosmetyczne mogą człowieka zrujnować. Sama staram się pilnować i bez potrzeby nie przepłacać. Zgodzimy się pewnie co do tego, że jakość jest najważniejsza, jednak znalazłam 10 produktów w przypadku których niska cena nie idzie w parze z ich kiepskim działaniem. Zapraszam do lektury i zachęcam do stworzenia takiego zestawienia na swoich blogach :)

twojaapteka.co.uk 
1. Szampon normalizujący do włosów przetłuszczających się z drożdżami piwnymi Joanna- odkryłam go po tym, jak moje włosy zmasakrował szampon Garniera Ultra Doux z awokado. Włosy były tak obciążone i oblepione jakąś wstrętną mazią, że aż się przykro robiło. W tym momencie pojawił się szampon Joanny, włosy dobrze oczyścił, sprawił, że były lekkie, sypkie, lśniące. Były dokładnie takie jak lubię najbardziej, w dodatku faktycznie zaczęły się mniej przetłuszczać. Moje włosy go uwielbiają i co jakiś czas będę do niego wracać :) Jego cena to 8zł/300ml


2. Zmywacz do paznokci Blanchette z Kauflandu- na zdjęcie załapał się też mój ukochany wysuszacz lakieru z Essence, niestety już wycofany :( Wróćmy jednak do zmywacza. Niby zmywacz to nic specjalnego, jednak ten kolega radzi sobie z lakierem w ekspresowym tempie, nie śmierdzi tak bardzo, jest go dużo i do tego jest tani. Czego więcej chcieć? :) Cena to 5,5zł/200ml.

wizaz.pl
3. Krem do rąk Isana z mocznikiem- jeden z lepszych kremów do rąk jakie miałam. Bardzo często jest wykupiony w Rossmannach, to też o czymś świadczy ;) Świetnie radzi sobie z mocno wysuszonymi dłońmi, lubię też jego specyficzny zapach. Jakby tego było mało to jest to produkt uniwersalny- wielokrotnie używałam go do stóp i za każdym razem byłam bardzo zadowolona :) Cena to 5zł/100ml.
wizaz.pl
4. Kredka do brwi Catrice- posiadam odcień średni i jestem nim zachwycona. Twarz od razu nabiera innego wyrazu. Grzebyczek na drugiej stronie kredki sprawia, że jest wyjątkowo poręczna. Myślę, że dzięki niej znalazłam już swój ideał w kategorii brwi i nie będę już szukać dalej ;) Cena to 9zł/kredka. 

ladymakeup.pl

5. Tusz do rzęs MIYO 3 w 1 - rewelacyjny tusz za śmieszne pieniądze. Niestety jednym problemem jest słaba dostępność. Można go kupić w drogerii Jasmin, a we Wrocławiu jest mi do niej nie po drodze. Tusz ten bardzo ładnie wydłuża i pogrubia rzęsy. Ma silikonową szczoteczkę, która należy do moich ulubionych :) Cena to 8zł.


6. Odżywka do włosów Joanna Argan Oil- fantastyczna odżywka, która wzbudza u wielu dość mieszane uczucia. Zużyłam już chyba 3 albo 4 opakowania i z pewnością będzie ich więcej. Bardzo ładnie wygładza końce włosów, które dzięki temu mniej się puszą. Dodatkowo znacząco ułatwia rozczesywanie. Cena to 7zł/200ml. 

www.essence.eu
7. Baza pod cienie I <3 Stage- ta baza jest cichym bohaterem moich makijaży. Dzięki niej cienie są na swoim miejscu przez cały dzień. Może jakoś wybitnie nie podobija ich intensywności, ale nie przeszkadza mi to. Za jej sprawą mam ochotę częściej robić coś więcej niż kredkę eyelinerem na oku :) Cena to 9zł.

pinger.pl
8. Maska intensywnie wygładzająca Ziaja- wychwalałam ją już wielokrotnie, więc nie mogło jej zabraknąć w tym zestawieniu. Nic tak dobrze nie wygładza włosów jak ona. Poleciłam ją już wielu osobom i każda była równie zachwycona jak ja :) Mój absolutny KWC :) Cena to 6zł/200ml.


9. Płyn micelarny BeBeauty- pewnie nie jest to żadne zaskoczenie ;) Z każdą kolejną zużytą butelką dochodzę do wniosku jak bardzo go lubię. Martwi mnie jedynie to, że została mi już tylko jedna butelka w zapasie, a w Biedronce jest on ciągle wykupiony. No nic, póki co, cieszę się świetnym płynem, który rewelacyjnie radzi sobie z moim makijażem. Cena to 5zł/200ml.

apteka-melissa.pl

10. Żel do mycia twarzy antytrądzikowy Ziaja- mój ulubiony żel do mycia twarzy. Jest delikatny, ale jednocześnie skuteczny. Nie podrażnia skóry, nie wysusza jej też nadmiernie. Widzę, że powoli robi się coraz popularniejszy w blogosferze, i bardzo dobrze :) Zdecydowanie jest warty uwagi. Cena to 10zł/200ml.

To już wszystko, podzielcie się swoimi typami w kategorii mniej niż 10zł ;)

33 komentarze:

  1. z tego co pokazałaś bardzo lubię krem do rąk isany,i płyn micelarny bebeauty:) niczego innego nie znam, ale kredka z catrice brzmi zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredka z Catrcie jest fenomenalna :) Fajnie, że mamy wspólne typy ;)

      Usuń
  2. w sumie to nie miałam nic z tych kosmetyków, ale też znam wiele tanich i godnych polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baza pod cienie i micel z BB są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zaskoczona, że o tej bazie nie jest głośniej, to świetny produkt :)

      Usuń
  4. jeden z moich ulubionych kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjny w swojej kategorii :) Nie raz mi pomógł tam, gdzie inne nie dawały rady :)

      Usuń
  5. Podobne zestawienie zrobiłam kiedyś u siebie na blogu i właśnie zbieram materiały do drugiej części :) Jest masa świetnych i zarazem niedrogich produtów. Z Twojej listy zaciekawił mnie szampon, tusz do rzęs i produkty Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pamiętam :) Czekam na drugą część w takim razie :)

      Usuń
  6. Krem do rąk Isana uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wypróbować tren zel z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo jest fenomenalny :) Spisuje się nie tyko przy cerze trądzikowej :)

      Usuń
  8. Mam ochotę wypróbować ten szampon Joanny:) Ostatnio skusiłam się na maskę jajeczną z tej serii i jest boska:)
    Zmywacz do paznokci znam i lubię, ale znalazłam godnego zastępcę - podobny ale z Tesco - wydaje mi się, że mniej śmierdzi i jest bardziej skuteczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym do Tesco miała bliżej to z chęcią bym wypróbowała :D Z racji tego, że Kaufland jest moim najbliższym sklepem osiedlowym to sama rozumiesz :P

      Usuń
  9. uwielbiam ten zmywacz z Kaufa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisalam ostatnio posta o Be beauty:)) Tez go uwielbiam:) Krem z isany tez calkiem dobrze sie sprawuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Micel BeBeauty sprawdza się u mnie znakomicie :) Cieszę się, bo nie lubię przepłacać za kosmetyki do demakijażu ;)

      Usuń
  11. Płyn z Biedronki jest moim ulubieńcem już ponad rok! :D
    Szampon z Joanny i krem do rąk z Isany kuszą mnie. Przy najbliższej wizycie w Rossmannie zobaczę czy jest krem. A za szamponem się rozejrzę, może gdzieś go dorwę :) A nad zmywaczem z Kauflandu zastanawiałam się kiedyś, ale go nie wzięłam :( Miałam kiedyś płyn micelarny z Blanchette i był dobry, więc na zmywacz możliwe że się skuszę :D Póki co moim ulubieńcem jest zielony z Isany. A o kosmetykach z Ziaji med słyszałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kupiłam sobie ostatnio małą buteleczkę zielonego zmywacza z Isany, żeby przekonać się, za czym wszyscy szaleją i dalej obstaję przy swoim, że wolę ten Kauflandowy :D

      Usuń
  12. Część z kosmetyków mnie zaciekawiła ale coś ja się z micelkiem z Biedronki chyba nie polubię :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem tego żelu z Ziai. Mam nadzieję, że pomoże na tzw. "kaszkę" na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie cierpię tej serii do włosów Joanny, fatalnie się u mnie sprawdzała. Poza płynem micelarnym BeBeauty i tą właśnie odżywką, nie miałam żadnego z pokazanych przez Ciebie produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Argan Oil czy piwnej? Podejrzewam, że jednak o tej pierwszej pisałaś ;) Wiele osób jest z niej niezadowolonych, pewnie wszystko zależy od włosów ;)

      Usuń
  15. 8, 9, 10 - znam i także uwielbiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten szampon z Joanny to rzeczywiście dobra rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę wypróbować więcej ich produktów do włosów, bo ewidentnie mi służą :)

      Usuń
  17. Moje typy: zdecydowanie masełko do ust Tisane, ZDECYDOWANIE poczwórne cienie w odcieniach brązu z WIBO - do powiek nie, ale do brwi są idealne! No i micel z Biedronki - uwielbiam go! A na zime polecam gleboko nawilzajacy i leczniczy krem Isana Med w bialo - czerwonym opakowaniu. Ma mocznik, niesamowicie poprawil wyglad mojej spierzchnietej skory. :)

    OdpowiedzUsuń